21 Νοε 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΝΟΜΑΡΧΗ ΠΕΛΛΑΣ

Αγαπητέ Νομάρχη
Προχθές 17 Νοέμβρη στα πλαίσια της εθιμοτυπικής επίσκεψής μου στο Γραφείο σου >παρακάλεσα να μου παραχωρηθεί ένας χώρος με ένα γραφείο για να συμβάλλω με τις συνεργασίες μας, στην ομαλή και λειτουργική μετάβαση από τον σημερινό θεσμό της Νομαρχίας στο πρότυποτης περιφερειακής Αυτοδιοίκησης του Σχεδίου Καλλικράτης. Επειδή σε είδα απροετοίμαστο να δεχθείς την πρότασή μου, θέλω να την υποβάλω και γραπτά και να βεβαιωθείς ότι η πρότασή μου κινείται στα πλαίσια της πολιτικής του Υπουργού κ. Ι. Ραγκούση για την έναρξη λειτουργίας της Αυτοδιοικούμενης Περιφέρειας από 1.1.2011.
Εάν έχεις ήδη κάποιο σχέδιο, ως απερχόμενος Νομάρχης, για τη μετάβαση στο Καλλικράτη, σε προσκαλώ με την ιδιότητά μου ως Νομαρχιακού Συμβούλου της Αξιωματικής αντιπολίτευσης να ορίσεις αυτή τη συνάντηση μας γι’ αυτό το σκοπό την ερχόμενη εβδομάδα.
Θεόδωρος Θεοδωρίδης