15 Μαΐ 2014

Δύο σύγχρονα διδακτήρια συνολικού προϋπολογισμού 6.000.000,00 € παραδίδονται στους μαθητές και στις μαθήτριες της Π.Ε. Πέλλας

Μετά από την ολοκλήρωση του 4ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Έδεσσας που εγκαινιάστηκε πρόσφατα από τον Περιφερειάρχη κ. Απόστολο Τζιτζικώστα και τον Αντιπεριφερειάρχη Πέλλας κ. Θεόδωρο Θεοδωρίδη, δύο ακόμη σύγχρονα διδακτήρια ολοκληρώθηκαν από την Περιφερειακή Ενότητα Πέλλας και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πραγματοποιηθούν και τα εγκαίνιά τους. Συγκεκριμένα, πρόκειται για το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αριδαίας και το 9ο Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσών.

Τα νέα σχολεία πρόκειται να υποδεχθούν τους μαθητές και δασκάλους τους από τη νέα σχολική χρονιά, εξασφαλίζοντας άριστες συνθήκες διδασκαλίας και εκπαίδευσης. Η κατασκευή τους ακολουθεί τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές ενώ με τη λειτουργία τους σταματάει η ταλαιπωρία των μαθητών που αναγκάζονται να συστεγάζονται σ’ άλλα διδακτήρια. 
Σε όλη την επικράτεια της Κεντρικής Μακεδονίας η Περιφέρεια πραγματοποιεί παρεμβάσεις σε 52 σχολικά συγκροτήματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που βελτιώνουν τις συνθήκες εκπαίδευσης για 14.800 μαθητές. 
Παράλληλα, εξοπλίζονται 351 τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία για παιδιά με αναπηρίες, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά τις συνθήκες εκπαίδευσης και εξυπηρέτησής τους. Σε δήλωσή του ο Αντιπεριφερειάρχης Πέλλας κ. Θεόδωρος Θεοδωρίδης αναφέρει: «Νιώθω ικανοποίηση και ως Αντιπεριφερειάρχης Αναπτυξιακού Σχεδιασμού – Προγραμματισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για το έργα που σχεδιάζουμε και ολοκληρώνουμε από κοινού με τον Περιφερειάρχη κ. Απόστολο Τζιτζικώστα, τους Περιφερειακούς Συμβούλους, τις τεχνικές υπηρεσίες και όλους τους τοπικούς φορείς με τους οποίους συνεργαζόμαστε στενά. 
Οι μαθητές και ο εκπαιδευτικός κόσμος της Πέλλας δικαιούνται σύγχρονες εγκαταστάσεις εκπαίδευσης ώστε να αναπτύξουν μέσα σε άριστες συνθήκες τις ικανότητες, τα ταλέντα και τις κλίσεις τους. Κάθε χρόνο οι μαθητές της Πέλλας, όπως και άλλων ακριτικών περιοχών της Ελλάδας, σημειώνουν σημαντικές πρωτιές. Με την ολοκλήρωση των δύο σχολείων στην Αριδαία και τα Γιαννιτσά και του ολοήμερου νηπιαγωγείου στην Έδεσσα αποδεικνύουμε στην πράξη τι σημαίνει ισόρροπη ανάπτυξη».